Klachten
Heeft u een klacht?

De Müller Academy stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat u als klant de beste behandeling krijgt bij de door u gekozen opleiding. We gaan altijd voor het beste resultaat. Toch kan het gebeuren dat u, ondanks onze inspanningen, niet tevreden bent over (een onderdeel van) onze dienst of de bejegening van onze vertegenwoordigers. Wij vanuit de Müller Academy vinden het belangrijk dat wij dit samen oplossen. Daarom vragen wij u, als u een klacht heeft, om deze op te sturen naar:

Müller Fresh Food Logistics B.V.

Keizersweg 79
7451 PH Holten

U kunt hieronder ook het klachtenformulier invullen.

 

Klachtenprocedure:

  • U stuurt uw klacht per post of per mail (pz@muller.nl) ter attentie van S. de Boef (klachten functionaris) onder vermelding van uw klacht.
  • Na ontvangst wordt uw klacht geregistreerd en ontvangt u binnen 5 werkdagen* een ontvangstbevestiging.
  • De klachten functionaris neemt contact op met de persoon/personen die bij de klacht betrokken is/zijn en verzamelt de nodige informatie over de klacht.
  • U ontvangt binnen 10 werkdagen* een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht.Aan de hand van de verzamelde informatie doet onze klachten functionaris binnen 4 weken* een uitspraak en biedt een oplossing aan.

*) Indien deze termijn niet gerealiseerd kan worden dan zullen wij u schriftelijk hiervan in kennis stellen.

Klachtenformulier

Klachtenformulier

Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u zich melden bij:

De Geschillencommissie

Postbus 90600
2509 LP Den Haag

De uitspraak van de geschillen commissie is bindend. Klachten zullen altijd vertrouwelijk worden behandeld.

Fresh food is our drive